Etiketter

fredag 22 mars 2013

Fredag!

Härligt med fredagar! Dock har jag bråkat med nätverket hela morgonen. Annars har fm varit bra!

Har ett par annonser ute på Blocket, bla Mickes gamla Volvo som är en pärla och sen ett par fönster och dörrar från gamla huset. Igår kväll efter att dörr- och fönsterannonsen kom ut så har telefonen gått varm och imorse kom en glad herre som gjorde sitt klipp med vår gamla ytterdörr. Han var dessutom sugen på att få plocka med sig gammalt bråte som takplåtar, gammal isolering, gamla elkablar och dosor till sin sommarstuga som han höll som bäst på att renovera. Bara att plocka sa jag och jag kan säga att det var rena julafton för honom då han plockade på sig en hel del och fyllde sitt släp och bil med, för oss en massa skräp, men för honom var det en guldgruva. Kul att han vill återvinna grejerna, oavsett om det funkar eller ej. Och vi slipper ett lass mindre att åka med till tippen!

Har egentligen ringrace på förmiddagen idag med Axelsons, men då nätverket legat nere tills nu (peppar peppar) och jag skall iväg på ett lunchmöte på Vidbynäs Slott så hinner jag inte med Axelsons idag.

Eftermiddagen består av inhandling till helgen i matbutiken, ett besök till Home And Garden då de fått in mycket nya grejer som jag är nyfiken på, sen hämta hem dottern från skolan tidigare än vanligt, sen hem och känna att "Nu är det äntligen helg!" Laga middag och ta ett glas rött! Härligt och gott! Men först lite hemmaträning innan middagen och vinet! :-)

Ha en underbar fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar