Etiketter

tisdag 19 mars 2013

Axelsons!

Jag har lite smått börjat sälja annonsplatser för Axelsons, ni vet skolan med välrenommerade utbildare med 50 års erfarenhet, ett känt namn med ett gott rykte. Nordens första skola för massage och kroppsterapi. De startade under 2012 en kundtidning, med fokus på alla de ämnen de undervisar i - massage och kroppsbehandlingar, kost, träning, ekologisk hudvård, yoga, mental träning, andning, djurmassage, SPA-behandlingar, att driva friskvårdsföretag med mera. Dessutom bär tidningen - liksom skolan - ett genomgående budskap om en socialt och miljömässigt medveten hållning.
 
Tidningen heter FRISKVÅRDSMAGASINET och är en gratistidning som ges ut i 160000 ex - den största i sitt slag på marknaden! Minst 55000 av direktmottagarna är utbildade inom friskvård, många av dem professionella friskvårdsutövare. Kundtidningens målgrupp är främst kvinnor mellan
30 - 60  år.
 
Den kommer ut 4 gånger per år och de första 4 numren finns att hämta hem i pdf på www.axelsons.se (nästan längst ner på förstasidan) om du är intresserad. Varför inte bli prenumerant på gratismagasinet? Jag själv är såld på tidningen då den innehåller mycket av de ämnen som jag själv är väldigt intresserad utav! Och jag tillhör ju också målgruppen som främst läser den :-).
 
Jag skulle behöva er hjälp! Jag skulle vilja veta vad du tycker om tidningen, samt att få veta vad du själv skulle vilja läsa mer om för ämnen och gärna tipsa om det finns ämnen som saknas i tidningen samt om du tänker på någon som skulle kunna vara intresserad av att annonsera i tidningen och även vilja vara med i ett reportage.
 
Om ni inte vill kommentera (vilket jag vet att flera inte föredrar) så går det såklart att som vanligt smssa, maila eller slå en signal och säga vad du tycker!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar