Etiketter

tisdag 25 december 2012

Kläder!

Ibland har jag svårt att hitta kläder som jag gillar. Letar ofta snabbt i affärer men gillar egentligen inte att springa på stan att leta. Sällan jag gör det och sällan hittar jag något som jag verkligen gillar.
Men jag kollar ibland på nätet och faktiskt många som jag känner köper kläder på nätet men har delade uppfattningar om tex Nelly.com. Men jag tycker ändå att det finns en del bra kläder där som passar mig. Har massor av olika märken såsom:

Odd Molly
Vila
Nelly trend
Jeffrey Campbel
Cheap Monday
Desigual
Vero Moda
Filippa K
Converse
Honky Dorey
Nelly shoes
Ralph Lauren
Rebecca Stella
...och många många flera....

Gå in och kolla om ditt favvo-märke finns. Jag gillar sidan! Hoppas du också hittar nåt som passar dig!

odd molly, vila, nelly trend, jeffrey campbel..., cheap monday, filippa k, converse, hunky dory, dr denim, acne, elise ryan, nowhere, club l, svea, Jeffrey, nelly shoes, vero moda, kenza, väst, ralph lauren, mango, spets, jeane blush, rebecca stella, jumpsuit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar