Etiketter

måndag 3 juni 2013

Aktiv vecka!

Måndag igen.... Härligt med måndagar! Jag är väl en av de få som verkligen älskar måndagar! Ser en massa möjligheter och planerar resten av veckan därefter.

Måndagar är min innesäljardag kan man säga. Det är också då som jag hinner lägga in mina offerter, ordrar, rodda med redan besökta kunder, komplettera besöksrapporter mm. Det är den enda dagen som jag sitter hela dagen inne på kontoret i Nykvarn. Skönt ibland, får träffa mina arbetskamrater mera den dagen osv.

Tisdag (imorgon) kommer jag att befinna mig runt Stockholms västerort och söderort, Onsdag i Nyköping, Jönåker och Trosa.

Torsdag ledig förstås när det är Nationaldagen och fredag är det halvdag för mig.... Det visade sig att vi egentligen jobbar till kl två dag före röd dag, dvs på onsdag, men jag har bokat upp en massa möten som gör att jag får jobba heldag. Jag mfl på jobbet trodde vi skulle jobba heldag på onsdag och vara hellediga på fredag istället, men det var visst inte så. Så jag har bytt arbetstiderna lite på onsdag och fredag. Skönt i och för sig med en tidig fredag.

Skönt som alltid med en planerad och kreativ vecka. Jag är en planeringsmänniska och gillar att vara effektiv. Att ha mycket möten inbokade är det roligaste jag vet, jag trivs verkligen ute på fältet ute hos kunderna!

Ha en fantastisk vecka allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar