Etiketter

tisdag 9 oktober 2012

Ljus!


I vår familj så har vi alltid alltid alltid haft väldigt mycket värmeljus igång nästan varje kväll. Speciellt i mörkare tider på året och vintertid, dels för att det värmer men det är stoor mysfaktor för oss. Höst och vinter går det säkert åt 20-25 ljus varje kväll. Jag vet inte hur många värmeljushållare, ljuslyktor, ljusstakar av alla dess former som vi har. Väldigt många kan jag säga!
Jag har alltid älskat tända ljus och när jag träffade sambon så visade det sig att han också gjorde det. Jag trodde nästan att han var elallergiker i början när han alltid släckte precis hela huset och tände upp en hel drös med ljust varje kväll... haha! men så var det ju inte.
Vi myser varje kväll med allt vad ljus heter, och vi njuter i fylla drag! Mysigt, värmande och vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar