Etiketter

måndag 15 oktober 2012

Inredning från Zelected by Houze!



Åh, vad mycket fina inredningsdetaljer det finns! Jag som älskar inredning! Ovanstående bilder kommer från företaget Zeleceted by Houze och de säljer saker enbart via Homepartyn! Och med risk för att bara säga AA igen (:-) så har jag en del planer med dessa inredningdetaljer från deras kollektion! Men så mycket kan jag väl säga att jag har ett helt nytt hem att inreda och mycket av min inspiration just nu kommer från just ZBH. Vem vet, kanske jag skall beställa hem varor därifrån via ett Homeparty, kanske blir just du bjuden hem till mig på ett sådant party eller skall jag rent av börja sälja dessa saker själv.... mmm, det kan du få fundera på en stund! Snart berättar jag även B!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar