Etiketter

måndag 8 april 2013

Våndas.....

Jag väntar på ett svar....... Och ett positivt svar vill jag ha.... Får troligvis svar i slutet av denna vecka alternativ i början av nästa vecka. Men jag går och tänker och tänker och vill ha svar nu! Jag våndas och inatt kunde jag inte somna förrän ca 03.00.... Suck, vad jobbigt det kan vara att gå och vänta på något....

Det är verkligen en pina just nu och bara gå och vänta då jag känner så starkt för detta. Ni vet inte vad det är och det får ni inte heller veta just nu dessvärre, men jag lovar att återkomma när jag fått ett besked! Jag brukar vara rätt cool och lugn i vanliga fall och känna att det blir som det blir, och att det finns en mening med allt. Det är ju i och för sig sant, men detta är verkligen en pina som jag nog aldrig har känt tidigare.... Jisses!

Jag räknar dagarna och känner att veckan känns otroligt mycket längre än vanligt. Det är bara måndag och jag vill att det skall vara torsdag eller fredag. Hoppas jag får svar innan helgen iallafall så att jag slipper våndas hela långa helgen också... I helgen skall vi på spännande roligheter och jag vill få våndan ur kroppen innan dess! Ett Ja eller Nej kan väl inte vara så svårt. Men jag vill verkligen ha ett JA! Du skulle jag bli den lyckligaste personen på denna planet känner jag!

Håll tummar och tår för att jag får ett JA, och helst innan veckans slut!

Kram på er alla!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar